Benim annem ben sizi günlerce hiss etmiyordum bazen diyordu erkek mi kizmi, birde bazen amniyon sivisi cok oluncada hiss etmezsin ve ayrica plasenta önüne gelmiştir daha küçük olduğu için hiss etmiyorsun bu aralar zaten hep uyuyorlar içini rahat tut ama istersen erkende doktora got zaten 20 hafta doktoru oluyir detaylı ultrasona girebilirsin bu hafta