NurdanKavak bak canım geçen perinatoloji doktoruna gittim orda detaylı ultrason için gelen bı gebe vardı detaylıda bir sıkıntı çıkmazsa eğer 2li test sonucunu 3 ile çarpıyoruz dedi doktor. Çıkan sonuç eğer risk teşkil etmiyorsa korkma demişti. Detaylıya gidince sor bakalım doktoruna gerçekliği var mı en azından için rahat eder