gulocan12 Haticecebrail21 Haticecebrail21 kusura bakmayın bilmediğimden soruyorum, kanama derken doğum sonrası vajinal kanama mı yoksa sezeryan olduğumuz bölgede mi kanama çok olacak acaba
Haticecebrail21 gulocan12 vallah orasini bende bilmiyorum🙂dogum sonrasinda kanamasi olupta kurtarilamayan annelerde cok oluyor..yalniz Sezeryan sonrasinda kanama olur mu olmaz mi onu bilmiyorum
isimsizzz Mucizemiizz Merhaba ,bu coraspini bırakma korkusu bende de var , konuyu Mayıs’ta acmissiniz , doğum yaptınız mi bebişe bir sorun olmadı di mi ben de bırakmaya korkuyorum 🙄🌼
Stoppedstar isimsizzz ben beşinci haftada başladım. Pıhtılaşma sınırdaydı. 20de serklaj oldum 19 da kovid. Serklajdan sonra kanamayı artırır diye korkumdan içmesem olur mu bi süre dedim bi daha da içmedim. Şu an 39. Haftadayım. Doğuma iki gün var her şey yolunda.
Mucizemiizz @“isimsizzz”#p25264599Merhabalar, Yaptim,cok sukur 5 aylik olduk🙏 ben doktoruma ilettim bu korkumu icim rahat olsun diye bir iki test haptinkanin pihtulasma suresini kontrol eden ondan sonra bıraktm
180720 Mucizemiizz 33 haftaya girmişsin artık Allah korusun aksi bi durum olduğunda her türlü işlem yapılabilir korkma bebeğini de strese sokarsın hem geçmiş artık için rahat olsun bende öğrendiğimden beri ecopirin kullanıyorum bana şimdi bırak dese bırakırım ama bana da doğuma kadar kullanacaksın dedi 🤷🏻♀️
Mucizemiizz 180720 yanlis anladiniz galiba ben dogum yaptim 5 aylik olduk bile sukur arkadas soru sormus onu cevapladm