Kızlar selam
Biz elendik şükür 3 gün önce sezeryan ile oğlum geldi şükür o iyi
Ama ben kötüyüm ayaklanamiyorum inanılmaz karnım kasiliyor tabi bu çok normal ben bunu da geçtim
Süt durumum suyum geldiği için ilk güne göre daha iyi
Fakat bebek gogus uçlarım yayvan olduğu için bebeğin de agizi küçük olduğu için almakta zorluk çekiyor göğüs ucu vs aldik ama onu da yapamıyor ben de hastanede ilk kaşıkla falan verdim
Eve geldik süt sagma mak ile çekip veriyoruz ama emmesini istiyorum kavrayamiyo
Ne yapabilirim öneriniz ne bir de sütü sagdigim da bebek ne kadar içmeli 😓
Of ne zor şeyler allahim …
2 saatte 1 duyuruyoruz