Bella_63 yanlış tuşa basmış olmaları evet hata, ancak yurt dışı firma ya da yerli olması bu durumda bir şey fark etmiyor. Çünkü hata insan hatası. Benim halam da 7 yıl evvel direkt amerikada yaşarken orda yaptırdı, ona da hatalı söylendi yanlış çıktı sonra. Demek ki yerli olmasıyla alakası yokmuş. Ayrıca ben de genoksta yaptırdım aynı testi ocak ayında. Genoks testlerinin büyük kısmını amerika laboratuarlarına yaptırıyor. Doktorum söylemişti zaten bu bilgiyi. Benim testim 3 gün gecikti o dönem. Aradım ve bana amerikadaki saat farkı ve pazar gününe denk geldiği için iki gün gecikmeli olarak pazartesi sonuç alacaklarını söylediler. Pazartesi günü hem genokstan, hem de amerikada yaptırdıkları laboratuardan iki ayrı sonuç kağıdı maili aldım.