Merhaba arkadaşlar gece doğum yaptım fakat doğum başladığı anda o kadar çok yırtılmam oldu ki hiçbişey yapamadılar çok fazla iç ve dıştan makat yırtılmayla acil ameliyata alındım çok dikişim var kolay doğum oldu diye sevinemedik aşırı moralim bozuk bu durumu yaşayıp atlatan var mı nasıl geçti süreç büyük idrar kaçırma gaz kaçırma problemleri ilerde düzeliyor mu 🥹