siriusstar Kızlar selammm ☺️💫 bebeğimi kucağıma almama 1 ay kalmışken artık kıyafetlerini yıkayıp ütülemem gerekiyor fakat henüz deterjan alamadım, siz hangi markayı kullanıp tercih ediyorsunuz?
Ocean-blue siriusstar ben duru granülmatik ile yıkadım çok güzel koktu hemde doğal sabun diye satıyorlar ya oyuncaklarını fln da onunla yıkadım.
Tatlisannedilekk siriusstar 20aydır uni baby sıvı deterjan kullanıyorum çok memnunum👍🏻 bunda da uni baby e devam edicem
Tatlisannedilekk siriusstar evet, yumuşatıcı kullanmıyorum sadece deterjan kullanıyorum mis gibi oluyor çamaşırlar
Deletedmom_7 siriusstar kendi iç çamaşırlarım için Duru’nun granül sabununu kullanıyordum çok memnun kaldım bebeğime de onu kullanmayı düşünüyorum
bebekveannesiii siriusstar duru granül matik ile yıkadım tertemiz mis gibi koktu denilrne göre içeriği temizmiş tavsiyeler üzerine aldım bende
Deletedmom_7 bebekveannesiii evet içeriği çok güzel idrar yolları enfeksiyonunu ben onun sayesinde atlattım. Çamaşırlarımı hep onunla yüksek derecede yıkadım simdi iyileştiğim halde hala alışkanlık olmuş durunun granül sabununa devam ediyorum
bebekveannesiii Deletedmom_7 Aa geçmiş olsun. Biraz pahalı ama evet deyiyo almaya gerçekten. Bakalım bebiş doğunca da hem kirleri çıkarır hem de alerji falan yapmazsa 1 sene kadar kullanmayı düşünüyorum