Tecrübeli anneler bilginize ihtiyacım var. Bebeğim 3 haftalık ve memeyi ilk başta verince bi istemiyor sonra alıyor ve emerken aralarda memeyi çıkarıyor Ve ağlamaya başlıyor. Bazen alıyor tekrar bazen hiç almıyor ağlama krizine giriyor. Neden oluyor böyle 😔