Tuba0701m canım her bebek aynı değildir …benim 6 7 takım vardı yeni doğan yeter dedim ama bebeğim zayıf doğdu çok kusuyırdu takımları hep mahfoldu yetmiyordu çok kustuğu için kiloda pek alamıyordu 3 aylıkken bile yenidoğanları giydiriyordum ..Bebekle alışverişe de çıkamadım uzaktı…Annemde hiç tutturamadı hep büyük yada en darını alıyordu Benim için zor geçti yani…Tabi herkesin bebeği aynı olmuyor dediğim gibi ,bana hiç yetmedi kıyafetler..