Eftalya2022 33+4.günümden beri benimde özellikle sol tarafım ödemli 🤦🏻♀️ Ama normal şeyler bunlar çok şükür yani yine de… Bugün tam 34.haftamız yine bir uyandım ki sol el ayak ödemli, bir de sol ayağımdaki tendonlarımı zedelemişim doktorum krem sürüp sardırdı, dolayısıyla sarılı olduğu için x3 şişiyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😅 Geçcek geçcek hepsi geçcek 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰