Deletedmom83940 9+0 olduk sabahları safra kusmaktan nefret ettim normal mide bulantısından daha kötü ne zaman geçer tam olarak ?
Derya Deletedmom83940 haftan daha erken ama vişne suyu çok iyi geliyor bir iki yudum bile mideni bastırır çünkü senin gibiydim bende Allah yardımcın olsun 🌸
Alparslaninannesii Deletedmom83940 ayn bende bazen herdun bazen iki günde bir kusuyorum sabahları cok acı daha cok midemi bulandırıyor 8+2 olduk gerçekten arada kusmasam hamile değilim dicem 😁 ama koku hassasiyeti çok
3prens71 Deletedmom83940 gecmıs olsun cok zor bı surec bnımde 5 haftalıkken başlamıstı bulantım acıllerden eve gelemedim 16. Haftadan sonra bı anda bıttı çok şükür ınş sızınde cok sürmez prılam dr bna cok ıyı glmıstı doktorunuza sorarsanız sızede onerebılır belkı☺️
Nisayazc Merhaba canim su zamnda gecer diye bisi diuemiyorum ben cunku bende sen gbiydim suan 21 hftalik olmasina ragmen gene kusuyorum bunyeye gore degisiyor cevremdekiler 3 aylik olsun gecer dediler ama daha gecmedi .
Mucizem_00 Deletedmom83940 aynen öyle benm bulantım yok ama Bi derinden sabah öksürüyim mide kalkıyor direk lavabo ve safra… 3 aylıgım ben bu arada evet o koku hassasiyeti bulantı geçiyor, ama öksürünce direk lavabo ben…
Deletedmom83940 Mucizem_00 zaten arada midem bulanmasa safrada kusmasam hamile değilim dicem kolay geçiriyorum hamileliğimi
Mucizem_00 Deletedmom83940 benimde öyleydi tatlım sadece sabahları kusuyordm onun fısında herşey normal ama iştahsızlık oluyordu bide, hoş şuan hala devam o geçmedi ne zmn iştah acılmıs şekilde yicem merak ediyorm sanırım 4.ayda
Deletedmom83940 Mucizem_00 yok öyle bişeyim olmadı çok şükür bazen burda yazıyorlar herşeyden tiksindim falan diyorum ben baya rahatım
Mucizem_00 Deletedmom83940 dur 11.haftada başlar senın de belki benim gibi geç basladı benim. Bulasık makinesi birde buzdolabı acınca kokuyordu, keskin kızartma kokusu da midemi agrıtıyordu bu haftalar kokulara karsı hassasiyet oluyor,
Deletedmom83940 Mucizem_00 koku hassasiyetim yok aç kalınca oluyor benimki özellikle sabah erkem uyanırsam
Deletedmom83940 Alparslaninannesii koku hassasiyetim yok valla hiç bişeyden tiksinmedim ilk başlarda çöp kokusu midemi bulandırıyordu oda geçti aç kalınca safra çıkıyor onda da ekmek kemiriyorum
Alparslaninannesii Deletedmom83940 ben koku hassasiyetinden ölüyorum yemek yiyemiyorum mesele taze sebze meyveyle geciyir hayatım yemegi cok zor yerim az yagli az salçalı olacak icinde asla sogan olmicak o şekilde 😁 aslında belirtim varmış
Deletedmom83940 3prens71 kullanıyorum canım prilam ama safra kusmanın bi çaresi yok acıktığım için oluyor bazen ekmek kemiriyorum bende bastırsın diye
3prens71 Deletedmom83940 Aynn canım ona çözüm yok malesef aclıktan oluyormus oda bn 8 kılo verdım 3 ayda hatırladıkca bıle tuylerım dıken dıken oldu😕en kısa zamanda senınde gcer ınşAllh