Dilek-38- Merhaba hanımlar 😊 ben 11 haftalığımı çok şükür hiç bir sorunum yok ne bulantı ne sancı nede ağrım var ama çok mutsuz hissediyorum kendimi moral sıfır herkezin dedi batıyor bana sürekli ağlıyorum acaba hormonlardan mı ? ve ne yapsam iyi gelir 😔
Vldn Dilek-38- cok normel sinirli olursun ama bi ilgi gostermeye yumusarsin vucudun ister istemez hormonlardan etkileniyo
Emineymen Dilek-38- çok normal duygu geçişleri çok sık yaşanıyor alınganlık yalnız hissetme der denilene ağlama oluyor yani yalnız değilsin 🤗