Bir saat önce az az suyum gelmeye başladı on dakika da bir de ağrı gelip gidiyor bugün nst ve çatı muayenesi olmuştum bişey çıkmamıştı birde adet günüme göre 36+6 dayız ama ultrasonda 37 çıkıyor hastaneye hemen gitmek istemiyorum dayanamıycak hale gelip o şekilde gideyim diyorum sizden ricam bol dua 🤲🥲