Mrvmsi
2 lt suyun içine bol limon sıkıp kabuklarını atın, salatalık ve elma doğrayın biraz bekletip tüketin ☺️ İçimi de çok ferah oluyor. Bir de ben sodayla yoğurdu karıştırıp ayran gibi içiyorum akşam üzeri ondan sonra hiçbir şey yemiyorum baya ödem atıyor