Fira1903 Merhaba anneler. Doktorum 34+5 te doguma alacagini soyledi ve ciger gelistirici igne vuruldum 3 gun oncesinde. Boyle durum yasamis anneler yardim etsin lutfen🙏🏽Bebeklerimin kuveze girme ihtimali var mi?
Hellili Fira1903 bu bebeklerinizin durumuna bağlı tamamen benim de 36. Haftada doğdular ama beklenenden küçük doğdukları için maalesef küveze girdiler emme refleksleri henüz oluşmamıştı sağlıkla gelsinler inşallah iyi olsunlar da
asraca tekli gebelik 35 de doğum / iğne vurulduk ve girmedi küveze felan inş girmez bolca dua et canım iğne işe yaramıştı ama çok üzücü
Fira1903 2kezAnneyim 2.300 civarinda ikisi de. Bobregimde sorun var da surekli tas dusuruyorum bir de acilma var 26. Haftadandir oyuzden
asraca Fira1903 inş sağlıkla gelsin kuzular keşke benimde ikiz olsa çok dua ettim ama tek oldu kurban olduğum
Elvanguzel Fira1903 kiloları iyi doğum yapana kadar da 2500 kg olursa hiç kuveze girmezler inşallah Ben birinci oğlumu 34.haftada 1750 Gr doğurdum 2 kg olunca çıkarttılar 3 gün kaldı sadece çok şükür şimdi 6 yaşında 🌹
Fira1903 Elvanguzel masallah😍Insallah benimkilerde de sorun cikmaz Allahin izniyle☺️Cok tesekkur ederim🙏🏽
Elvanguzel Fira1903 çıkmaz Allah’ın izniyle dua edin içiniz ferah olsun iyi düşünün iyi olsun inşallah ❤️🥰
Fira1903 asraca cook tesekkur ederimm☺️Insallah senin icin de olur. Ben de cok istemistim oldu sukur. Anne tarafinda varsa ikiz olmasi muhtemel ☺️