Merhabalar hanımlar. Hamilelikte 18. Haftamdayim. 11. Haftamdayken doktorum bebeğin aşağıda olduğunu söyleyip istirahat vermişti. 2 hafta yattım. Progesteron kullandim. Sonraki muayenemizde herseyin normale döndüğünü ve hayatıma devam edebileceğimizi söyledi. Aradan bir ay geçtikten sonraki randevumuzda yani bu hafta yine bebeğin aşağıda durduğunu söyledi. Kemiklerimin orada duruyormus. Ben çalışan bir anne adayıyım. Ve işime devam etmem gerekiyor. Masa başı bir isim var ama doktorum yine direk yatman lazım dedi. Açıkçası emin olamıyorum. Çünkü bende cok şükür kanama sanci vs hiçbir şey yok. Sizce korkacak bir tablo var mi gerçekten yoksa başka doktora da görünmek gerekir mi? Buna benzer tecrübe yaşayanlar yorum yaparsa çok çok sevinirim 🙏🏼
Sağlıkla kalın 🌸