Aseyhan Arkadaşlar 30 haftalık doğum yaotim şimdi bebeğim kuvezde onunla koku ten temasını nasili kurabilirim birşey uygulayan oldumu bebeğim çok küçük
edis22 Aseyhan ay kiyamam. Rabbim meleginle sag saglim kavustursun insallah🤲🏻 erken dogum sebebi neydi?
meltemcanli Aseyhan sağlıkla kavuşun inşallah ben de 30 haftalık doğum yaptım. Allahın izniyle kavuşacaksınız. Kendinizi sıkmayın, inanın geçiyor. Günlük kanguru bakımına çağırmıyolar mı? Süt sağmayı ihmal etmeyin çok ama çok önemli. Bebeğim şuan 6.5 aylık oldu. Geçiyor herşey 😊
selma23_ Aseyhan iciniz rahat tutun zor süreç ama biz 26 haftalıkkem doğum yaptım çok daha uzun süre kaldı kafasına taktıkları şapkayı istiyordum yerine yenisini veriyordum kokusunu hissetmek adinA
meltemcanli Aseyhan her gün bebeğinizi göğsünüze yatırıp ten tene temas ediyosunuz bebekler için çok iyi
babylion123 selma23_ çok geçmiş olsun bende 26 haftalık doğum yaptım 5 gündür bebeğim küvezde kaç gün kaldı küvezde?
almananne bende dün 30+2’de doğum yaptım, plasenta yeterli kan akışı yapamadığı icin doğum sancım başladı. zor süreç ama dualarla atlatacağımıza inanıyorum.
almananne meltemcanli ben iyiyim cok teşekkür ederim, sezaryen olmuştum, yarın taburcu oluyorum, miniğim bir süre daha küvezde kalacak. ama durumu iyi cok şükür, kavuşmayı bekleyeceğiz 🤲🏼