Kuputo Mucizem_00 2 gündür uyuyabiliyorum yazdım birkaç saat önce onun üzerine uyuyamıyorum yine 😂 36+1’den sevgiler
Mucizem_00 Kuputo vay anam vay uykusuz her gece nolcak bizim bu haller benim haftam 13 kız ne diyon sennn 🤣🤣
Kuputo Mucizem_00 senin erken başlamış ya 13’ten ama havalar da çok sıcak bu ara o da bunaltıyor insanı 🥲
Kuputo Ipekkarakus0 mide yanması olunca ben direkt atıyorum gavisconu valla 😂 doktor günde 3 tane içebilirsin acı çektirme kendine boşuna demişti
Aykizzz Ipekkarakus0 nexium tablet yazdırın doktorunuza. Gebelik ilerledikçe ne gaviscon ne Renni işe yaradı bende😞
Mucizem_00 -Hale- hahaha aramıza hosgekdin bebegm 🤣 bide üstüne kabus ekleniyor ozmn tadından yenmiyo
Mucizem_00 Kuputo yok askm bana vermedi hemde içmem zaten bide cok sükür eskisi gibi kalmadı mide agrum ama sac falan cıkınca mı olacak bide 🤣
Mucizem_00 Kuputo hemde cok erken yaa bacagm arsna yastık koyarak uyumaya cebelleşiyom sag yat yok sola yat yok amuya kalkcam yakında 😁😁😁
Mucizem_00 -Hale- evet geccek bu sürec diyorm avutuyorum kendimi hemde nasıl avutma biliyon mu daha bu ne ki diyom uykusuz gecelerin cocuk dogunca dibine vurcn hahahah 🤣
Ipekkarakus0 Aykizzz normalde zaten mide sorunum var nexium içiyordum her sabah ama hamilelikte doktor lansor yazdı oda işe yaramıyor olmazsa tekrar nexium isteyeyim
meltemkumsal16 Mucizem_00 31+2 şuanda uyuyamamaktan sicaktan ağırlıktan yatamayıp balkona çıktım 🙋♀️
meltemkumsal16 Ipekkarakus0 benimde çok mide yanmam vardi rennie kullanıyordum ise yaramıyor du hiç sonra doktor gaviscon yazdı 1 haftadır düzeldi cok şükür geçti mide yanmasi cok kotu oluyor simdide sicaktan yatamamak geldi yeni yükleme🙆♀️