İyi geceler kızlar. Akşam baya sancım vardı acile gittim açılmam yokmuş sancida çıkmadı nstde gün sancıların oluyo dediler bide doktor ultrason raporuna baş geliş yazmış yani bebek artık baş aşağı pozisyon almış oluyo demek heralde. Sizce ne zamana dogururum daha yeni döndü galiba bebeğim çünkü geçen hafta gittiğimde böyle bişey söylemediler 38+3 haftalık hamileyim.