Lilosum Bir sorum olacak hanımlar. İlk gebeliğim 4. Haftam ve sol kaşığım aşırı agriyor kramp giriyor. 10 adımdan fazla yuruyemiyorum doktor normal dedi ama hep böyle yatarak mı gececek anlamadım. Ne iyi gelir 😔
La_le Lilosum ilk başlarda öyle canım zamanla geçiyor ama kendine çok dikkat et anı haraketlerde bulunma ve ağır şeyler kaldırma boşver yat dinlen
Eleonora Lilosum benimde sol kasigimda agri oluyordu. Doktor bebegin sol tarafa yerlesdigini söyledi🥰
1aysekaplan Lilosum benim ilk zaman adet agrisi gibi kramp girerdi geçerdi hemen çok rahatsız etmezdi ilk zamanlar çok guzeldi şimdi 6.haftama girdim bulantı halsizlik birşey yiyememe çok kötüyüm 🥺
Lilosum La_le Öyle yapıyorum genel biseyse sorun yok doktorum fazla bilgi vermedigi icin sordum teşekkür ederim cevabiniz icin 🙏
Ys35 Gul45 kese 5. Haftada görünür ben ilk gebeliğimde sabredip 7+2 de gittim hem kese hem kalp atışı için ondan önce beta takibi yaptım sadece
Lilosum 1aysekaplan Bende simdi simdi rahatladım valla gecti her sey hatta kontrole kadar kafayi yiyenilirim bir sey hissetmedigim icin 🥺