Benim hamilikten önce hipofiz adenomu vardı 1 cm di hamile kaldım ve o süreçte büyümüş malesef kitle 2 cm olmuş ve doğumdan hemen sonra görme kaybı başladı doktor aradım filan 2 buçuk ayın sonunda buldum ellerimde uyuşukluk başladı filan ve ameliyat dediler ama ilk ilaç tedavisi ve sütüm kesilecek onu içersem ve içmem gerekiyor benim gibi yaşayan varmı etrafında olan duyan artık kafaya takmaktan çık yoruldum çok zorlanıyorum