Ozgekck Merhaba dün bebeğimin ense kalınlığının 2.3 cm olduğunu öğrendim doktorum normal bulmadı genetik test istedi. 12. Haftadayım şu an. 11. Haftamda ense kalınlığı 11.4 çıkmıştı. Sizde bir sorun çıktı mı dünden beri çok ama çok üzgünüm