Ayisigi45 yapma demek kolay ama yama canım. Ben tutamadım kendimi. 10 gün kaladan bu yana yaptım. Dün de erken gebelik yaptım . Çıkmadı yani 7 gün vardı..Az önce artı med’in kaset testini yaptım. Gölge gibi gördüm pembe bile değil. 10 gün kala bi kaset test daha yapmıştım. Saatler sonra ikinci çizgi çıkmıştı. Erken gebelikte çizgi falan görmedim (dün)🤷🏼♀️ Demem o ki dayanabilirsen dayan canım. Ama yaparsan bana da haber ver olur mu☺️ Aynı tarihimiz🌸