Merhabalar canım anneler ve anne adayları 🌸 ikinci bebeğime hamileyim. 13 aylık bebeğim var. Yaklaşık 3 ay önce şiddetli ağrı ile hastaneye yatırıldım safra kesemde taş olduğunu öğrendim. Kanala düşen taşları ercp işlemiyle temizlediler ama doktor emzirmeyi bırakınca gel ameliyat olman gerekiyor dedi. Emzirmeyi bırakmadan hamile kaldığımı öğrendim şu an 6+1 haftalık. Sizce hamileliğimde ağrılar nükseder mi ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum ve çok korkuyorum 😔