Nur8sonmezz 21+1 oldum kızlar karnımda böyle pıt pıt kalp atışı gibi oluyor dışardan çok net belli kameraya bile çektim hıçkırıkmı haraketmi anlamadım 4-5 kere üst üste oluyor duruyor sonra ilk gebeliğim tekmemi hıçkırıkmı anlayamıyorum
Miracinannesi_52 Nur8sonmezz o hareket veya kalp atışı da olabilir canım hıçkırık genelde 30. Haftadan sonra net hissediyorsun
Selamcanim Nur8sonmezz 22 haftalığız bizde.. Hiç yerinde durmuyor başta anlayamamıştım ama hıçkırık değil benimki bildiğin hareket. Eşim bile hissetti. Çok garip bi duygu. Tüm aileme gösteresim geliyor. 😍🤣
Deletedmom727271 Tekme canım. Hıçkırık için erken daha, ciğerleri gelişmeye başladığı zaman hıçkırık tutmaya başlıyor bebekleri onun için de hafta olarak daha var 😊
Dlr48 Deletedmom727271 hıckırıklar 4. Ayında baslar erken degil hissetmiş olabilir sonucta her beden farklı ritmikse hıckırık olma olasılıgı yuksek bende erken bıssetmeye baslamıstım hıckırıklarını vok hafifti hıssettigim simdi 33 teyiz dısardan hafıf oynayacak kadar daha guclu
Deletedmom727271 Dlr48 Ciğer gelişimi 30.haftaya yakın başlar ve hıçkırık o zaman başlar teşekkürler 🌼
Nurcanatmaca Nur8sonmezz tekme şimdi olmaz canm hıçkırıktır. Bende öyle internetten bakmıstım hıçkırık oluyomus bebişte
edis22 Nur8sonmezz ilk baslarda hareketler oyle pit pit diye hissedersin. Buyuk ihtimal hareketleridir. Benimkide o haftalarda oyleydi dr bebek hareketleridir dedi
Deletedmom727271 Dlr48 Ben normalde netten bilgi alışverişi yapmam. Kitaplar ve doktorlar benim için daha bilgi deposudur ama sizin için şöyle bir resim koyayım 8 ve 9. Ay hissetmeye başlarsınız yani 30.haftadan sonra 😊😊🌼 https://imgyukle.com/i/Rdzvyv
Dlr48 Deletedmom727271 evet sonucta 4.ayda baslıyor 😀 onlar 8.9. Ay desede her bunye bır olmuyo ve benım doktorumda tıpta imkansız diye birsey yok diyor yanı hamileyken hamile kalınmaz derler ama ornekleri var hıckırıgı 5. Ayda neden hissetmesinki oda hissedilebilir bence
Dlr48 Deletedmom727271 ki ben 22 lerde 23 lerde hissediyordum ultrasondada tanık olduk ve doktorum evet hıckırıyo demişti 30 lardaki kadar guclu olmuyo ama insan hıssedebiliyor onu ben hıssetmıstım oyuzden kesınlıkle degıldır yorumu yapamam 😃
smnrsmnr Nur8sonmezz bende de oluyor. İyi birşey. Pıt pıt ediyor nabız gibii. Ciğerleri gelişmiyormuş. Ben 30. Haftada hissettim şuan 30+4üm
Limonzeytin Nur8sonmezz hıçkırık üstüste olur evet ama tekme gibi değl pıtpıt yapar bazen uzun sürer ardarda oluyosa öyledir😊