Ozlembscl Ben 7 haftalık hamileyim ancak ara ara yoğun olmayan kanama oluyor. En son dün oldu ama bu 6. Ydı. Düşük olacak diye korkutuyor. Benim gibi olan var mı?
Fatma-d Ozlembscl Kanama hic bir zaman normal değil Hemen doktora git Allah korusun birşey varsa da önlem alın benimde kanamam olmuştu ilk baslarda düşük tehlikem vardı.