mucizevar kıyamam yaa seni o kadar iyi anlıyorum ki doktoruna ilk kontrolünde söyle o hazımsızlığı 8 aydır çekiyorum hep kustum onun yüzünden çok gıcık rahatsız bir his. Yemek yerken içecek içme su dahil içme . Az az ye sık sık ye . Doyduğun yerde bırak yoksa mahvediyor. Gazlı içeceklerden uzak dur. Yemeklerden sonra uzanma sütü çook az iç. Tavsiyelerim bunlar. Şimdi 35. Haftamdayım günü gününü tutmuyor ama ilk aylarımda çoook zorlandım😔🌼