Bonjuk Arkadaşlar merhaba transferimin belincş günü bir kaç postun altında görmüştüm bazıları ovulasyon testiyle hamile olduğunu öğrenmiş benimde evde vardı yapayım dedim çift çizgi çıktı resim yüklemeyi bilmiyorum yoksa size göstermek çok isterdim
Guler123_ Bonjuk ovulasyon testi ile hamilelik belli olmaz onların testi sabah ilk idrarla olmuştur ondan yanılma payı olmuş onlarda ilk idrar da beta değeri çok yüksek ovulasyon testi ile gebelik öğrenilmez
Arsub11 Bonjuk cnm ben ilkin ovulasyon testi ile ogrendim . Ustelik gecen aylarda yaparken silikti yani yoktu ama gebe kaldigim ay evde gebelik testi yok onunla denedim aninda cift cizgi cikti cikinca gebelik testi aldirdim pozitif cikti sonra acile gittim betam 147 cikti cnm
Bonjuk Arsub11 evet bende çok okudum ovulasyon testiyle öğrenenleri umut oldun bana pazartesi gebelik testi alıp deniycm bakalım
mommyinthefuture Bonjuk ovulasyon testinde çıkması için betanızın yüksek olması gerek. Beşinci gün demişsiniz. Biraz daha bekleyin. Hemen çıkmaz onda öyle. Gönlünüzce olsun🌹
mommyinthefuture Bonjuk Allah tan ümit kesilmez. Bekleyin biraz daha. Onun için de erken bence. Beş gün olmuş daha. ☺️Beşinci gün tutunuyor. 12. Gün falan test yapılıyor bildiğim. Hayırlısıyla olur inşallah. 🌹🌹
Bonjuk mommyinthefuture bugün yedinci günü doğru allahtan ümit kesilmez ne denilir ki sözler kifayetsiz bu süreci yaşamayanın dışında kimsenin anlayabileceğini düşünmüyorum rabbim benimle aynı yolda olan kadınlara sabır versin 🙏