14 aylık kızım var sadace anne sütü alıyor çok yüksek seviyede alerjisi var bu yüzden ek gıda veremiyorum . Çevremdeki insanlat sürekli karnımdaki bebeğimin zehirleyecegini düşünüyorlar çok sıkıldım insanlara açıklama yapmaktan doktorum bir risk görmedi doğuma kadar vr doğım sonrası emzirmeye devam edebilceğimi söyledi sizler napıyorsunuz var mı benim gibi