Kizlar 36+5 olduk göğsümün alti tamamen bosaldim nefes alirken agrim yok artik.
Ama bebisim kendini kasiyor göbek deliği etrafina toplaniyor bazen sevince geçiyor bazen de hic açmıyor kendini. Kafasi aşağıda ama ağrım yok henüz.
Sizce kasılmalardn sonra ne zaman sanci gelir, geliyor?
Bir de neden yan yatinca bebek kendini kasar ki anlamiyorum. Sabaha kadar sağ sol donmekten uyuyamiyorum artık 😧