Zehraslancan Kizlar siz hangi bebek bezini aldınız yada kullandınız memnun kalıp kalmadığınızı isimleriyle yazar mısınız?
Kubra_elif_ahmet Zehraslancan Sleppy aldım ama alacaksan kesinlikle 1 numara alma 2 numara da çok küçük stok yapma 3 4 nasıldır bilmiyorum ama 1 ve 2 kesinlikle stok Götürmez yani öyle söyleyim
Ecceee Zehraslancan ben prima premium care aldım, kullanıcı yorumları çok iyi olduğu için..ıslak mendili de yine yorumları dikkate alarak sleepy natural yenidoğan aldım
lunam Zehraslancan kızım 3 aylık. Bu 3 ayda sleepy, baby turco, molfix ve prima denedim. Açık ara prima premium care en iyisi. Hele ki baby turco çok kötüydü bizim için, hem çok sızdırdı hem de pişik yaptı.
Zehraslancan Deletedmom623737 peki yeni doğan için 1 paket yeterli mi büyük paket yoksa 2 3 paket mi aldınız
Ahuebrarannesi Sleppy kullandım hep kızım bir buçuk yaşında bakalım baby turco ya geçicem onda yeni doğacak bebeğim de de sleppy kullanıcam ve yeni doğanda ıslak mendil değil de pamuk kullanmak en iyisi ilk 3 ay en azından
seymaa4 Sleppy ıslak mendil stok yaptım Molfix bez kullanacağım çevremdeki bilgili insanların önerisiyle 😊
Deletedmom623737 Zehraslancan trendyolda 1 yeni dogan 168li paket var ondan al ilk mennun kalırsan ona devam edersin ama mennun kalacağından eminim stok yapacaksan hepsini 1 numara olarak alma tabi 3 aylık bebeğim 3 numara kullanıyor