Senaras0604 1 haftadır hareketleri hissediyordum nadiren de olsa ama sanki 2 gündür hiç hissetmedim normal mi acaba sık olmasını beklemiyorum tabiki bu haftada hareketlerin ama endişelendim pazartesi gitmeyi düşünüyorum bi ama yine de sormak istedim
Gizem2665 Senaras0604 hiç endişelenme 25+4 teyim hala daha her gün hareket etmiyor genelde geceleri biz uyurken hareket ederler sol tarafına yat mutlaka gece 1 den sonra hissedersin telaşe etme lütfen içim rahat etsin dersen eğer git ama kendini olumsuzluğa endeksleme maşallah çok iyidir o annesi 🥰🥰🥰
Senaras0604 Gizem2665 Yaa çok teşekkür ederim gerçekten içimi nasıl rahatlattınız ❤ Kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum aklıma ama işte elimde olmadan endişelendim bi an. 2. Gebeliğim bide bu işler tecrübeyle de alakalı değilmiş annelik baştan sona evham yapmakla geçiyor 🤭
Gizem2665 Senaras0604 orası öyle ister istemez insan evham yapıyor ama işte evlatlarımızın keyfine bağlı herşey 🥰🥰 Allahım hepimizin kucağına almayı nasip etsin sağlıklı güzel günlere inşallah 😍
Haticeeklyc Ben 19+2yim ilk gebeliğim son 2 3 gündür arada net hissediyorum. Geceleri daha belli oluyor uyanık olduğumda ☺
Senaras0604 Haticeeklyc Evet ben de geceleri daha net hissediyordum ama gece de hissetmeyince pek o yüzden endişelendim aslında