Esilaysenur Kızlar lavabo gittim küçük abdest yaptıktan sonra peçete sildim kan geldi ilkten dedim yanlış gördüm tekrar sildim kan Gine geldi kırmızı her sildigimde pembemsi oldu ama bu az miktar çok çok gelmedi az miktar geldi sizce acile gitmeli miyim ... acilde Görünmelimiyim doktora
Esilaysenur Şuan çatı muayenesi ve alttan bakıldim birşey yok dediler kanaman normal dedi son haftalarin olduğu için gelmiş dedi daha ama nişan gelmemiş dedi ama bı haftaya gelir dedi hayırlısı ne diyelim 😍😍