mrvsrcn sizin durumunuz daha da ümitlendirici olmuş üzüldüm çok :( sanırım çok stres yapıyoruz daha sakin kalmak gerekiyor galba. Çok güzel bir planlama yapmışsınız, bütün stresinizi yorgunluğunuzu atıp sakin, mutlu huzurlu bir anınızda gebelik haberinizi alırsınız inşallah :))