İlk haftalarda benimde aynı şekil uzun süren karın ağrılarım oldu bazen batma hissi felan hatta yanlış hatırlamıyor isem 7 ila 9 hafta arası 4 5 gün kahverengi lekelenmem oldu 2 kez de pembe kan geldi az miktarda. Doktora gittim birkaç gün daha tekrarlarsa düşük önleyici iğne yaparız demişlerdi çok şükür kesildi. Ama o zamanlar ben çok stresliydim duygu durumum karışıktı vs hem heyecan hem korku onun dışında kişisel şeyler derken stresin çok etkili olduğunu düşünüyorum eşimin ilgisi ile beraber kafamı daha sakin tuttum canımı sıksam bile kısa süreli düşündüm hep ve sürekli yattım kendimi hiç bir şeye zorlamadim eşimde hep bırak iş yapma yat totonu büyüt dedi sonra sıkıntılarım geçti.bence ilk 1 2 ayı atlatirsaniz rahatlarsıniz keyfinize bakın sürekli düşünüp kurutu yapmayın ama doktor gereken durumları da göz ardı etmeyin.