prensessannesi22 ireemnuur merhaba benim kızımın adı da zümra olucak🥰 ben zümra vera olarak düşündüm ama sonra tek isme karar verdim .
ireemnuur prensessannesi22 bende en başından beri 2 isim istiyordm ama zümra ağır bi isim yanına güzel bi isim bulamazsam bende öyle düşünüyorum 🤔
smnrsmnr prensessannesi22 Zümra Nur Elif Zümra Bende 30+4yeyim Elif Neva koyacağım kızımın ismini Allah nasip ederse ınşaallah ♥️🌺
Songulozkul Sare Zümra Asel Zümra Zümra Meva Zümra Liva vs. Benim de kızım olcak isim begenirken hoşuma gidenler🥰
mmiross Bence zümra yeterinxe ağır bi isim tek başına daha zarif geliyor bana, yine de siz bilirsiniz 😌
benmuge ireemnuur Zümra tek olsun bence. Çünkü zaten ağırbaşlı bir isim uzatmaya gerek yok. Bide ilerde eğitim hayatlarında da sıkıntı yaşayabiliyor çocuklar bence 2. İsim gereksiz.