bebekece sirine0429 amh değerim 0.8 di bu şekil tedaviyle hamile kaldım sizinki gayet iyi 1.0 ın üstüne iyi olarak bakıyor doktorlar
JaDe80 sirine0429 canm amh düşüklüğünü kimi doktor hiç önemsemiyor gebe kalmak istiyorsan folikasit al birde yumurta güçlendirici vitaminler al benim amh 015di çok şükür tedaviye gerek kalmadan gebe kaldım 🙏🏻🧿
Nnuruss sirine0429 hiç düşük değil canım sayılara takılıp kendi moralini bozma ben ilk öğrendiğimde 0.24 dü ama doğal yolla gebe kaldım şükür ki hiç üzülme senin gayet güzel değerin
lilalilalila sirine0429 benim 1.03 idi. 34 yaşındayım. iki kere hamile kaldim:) hiç düşünmeyin öyle. Tedavisiz şekilde oldu evlenir evlenmez;) ilki düşük oldu sonra hemen regl sonra yine hamile kaldim.
Limonzeytin 2 altı düşük sayılır ama imkansız durum yok çok bebek isteğnz varsa ilaç tedavısı ile kolaylaştırarak gebe kalablrsnz iyi bi infertilite doktoruna başvurun hayrlısı olsn
sirine0429 Hepinize yanıtlarınız için teşekkür ederim.😊 Bebişi olanlara sağlık huzur , olmayanlarada en kısa zamanda sağlıkla nasip olsun dileklerimi iletiyorum, sevgiler.🙏🏻🥰