Fadimeckrr Biz şuan itibariyle 38. Haftaya girdik , Lahana olduk . Sabırsızlıkla bebeğimi bekliyorum 💃💃💃
_anne_kuzusuu00 yigitinannesiiiii maşallah bizde bugun mango olduk aramızda 3 gün var bebişi hissediyormusunuz ben anlayamıyorum çok fazla ilk hamilelik oldugu için
yigitinannesiiiii Fadimeckrr ben bile bazen bişey yiyince kımıldayamıyorum diyorum karnım burnuma gelince napcam😂😂🥰
Fadimeckrr Hilalya35 Ayyy maşallah sizin çok çok az kalmış 🙈🙈 Ben hemem gelsin diye dua ediyorum 2 hafta daha nasıl beklerim ki 🤪🤭🤭
hulyagks Fadimeckrr içimde hareket ederken organlarım acıyor resmen. Valla bnde sancı falan yok bu gidişle gec dogacak