dilansnmz Ayaklarımda mantar oldu eşimden bulaştı varmı başına gelen kadın doğum doktorum travazol krem kullan dedi cildiyeye mi gitsem napsam? Kaşıntıdan bıktım 😢
Fatma0090 dilansnmz sakın canım travozol kullanma içerisinde kortizon var ve kortizon da mantarı daha cok azdırıyor delirtiyor. Cildiyeye git ve kortizon olmayan ilac iste zatn bilinci Bi doktor travazol vermez cildiyeci. Kadın doğum doktorları mantar da onu veriyor bende vajinamds mantar vardı verdi sürdüm süren senmisin kaşıntı iki katına cıktı hemn cildiyeciyle irtibata gectim kortizon içerdiği için sakın mantara kullanma birdaha dedi başka ilac ve fitil vermişti. Sende sakın ayakta olsa kullanma Cildiyeye görün ve kortizon içeren ilaclar alma kullanma
Fatma0090 dilansnmz suan saat gec oldugu için sana önerim sirke sür parmak aralarına biraz yakıcak ama bakterileri öldürüyor ama mutlaka cildiyeye git
Hilalya35 dilansnmz ya benmde sol ayak iki parmak ucunda sigıl olustu dogumdan hemen sonra cildiyeye gidicem
elmaliiturtaa dilansnmz canım oceral diye bi sprey var eşim kullandı sabah akşam sıktık eczaneden direkt alabiliyorsun ama yinede doktoruna danış istersen hemen geçiriyor 1 haftaya hiç bişeyi kalmadı ve bi daha tekrarlamadı
Sumoz Ben 2 yıldır mücadelesini veriyordum gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmamıştı. Yeni taşındığım yerdeki aile hekimim gebelikten dolayı ilacı yasaklayın karbonatlı sıcak su yapmamı önerdi. İki haftada inanılmaz geriledi mantar. Tavsiye ederim bir dene
Sumoz dilansnmz ayağımın dayanabileceği maksimum sıcaklıkta suya iki yemek kaşığı karbonat koyuyorum su soğuyana kadar ayağımı içinde bekletiyorum. Bir de kendi yönetimim olan parmak aralarıma peçete koyma yöntemim var :) mantar en çok nemli yerde ürer diye ayakkabı giyeceğim zaman parmak aralarına peçete koyup çorabı öyle giyiyorum. Bu da kolay toparlamasına yardımcı oldu
Dark dilansnmz direk gidin. O bir yayılınca zor geciyor. Ayaklarınızı kuru tutun, yikadiktan sonra ya da duştan sonra özenle kurulayın, pamuklu çorap giyin, bol bol havalandirin