Ummugulsum05 bende 3.trimester dönemine girer girmez çatı ağrısı yaşamaya başladım. İlk 28.haftamda hissettim ama sonra gebelik ilerledikçe daha da arttı. Doktorum çok yorulduğunda olur bu dedi ve kendimi denedim. Gerçekten çok yorduğum zaman kendimi çatı ağrım oluyor. Ev temizliği konusunda mesela çok hırpalayınca kendimi bebek baskı yapıyor vajinama. Şimdi 37 haftalık oldum. Ev temizliğini boşverin yürüyemiyorum bile. O kadar baskı var. Endişe etmeyin bence. Bebişin yeri daraldıkça pozisyona girmeye çalışıyor. Hali ile vajene baskı yapıyor bu çok normal diye düşünüyorum. Ben kendimi çok yormamaya çalışıyorum. Bütün gün çok hareketsiz ve hep oturarak şahsen tercih etmiyorum. Ara ara yürüyüş yapıp, hergün hafif pilates egzersizleri yapıyorum. Bu hem doğum hem bebek için faydalı zaten. Ayrıca çok rahatlatıyor. Tavsiye ederim eğer doktorunuz izin veriyorsa. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🤲🏻