Merhabalar. İkinci bebeğime hamileyim. Ekim ayında merdivenden düştüğüm için gittiğim acilde tomografi çekildi. Akciğerimde iki hava kisti olduğu söylendi. Ve akciğerlerimin covidden dolayı bazı yerlerinde hasar kaldığı söylendi. Kadın doğum doktorum bir daha göğüs hastalıkları doktorundan yardım almam gerektiğini söylüyor ancak gebeliğin son zamanlarında olması gerektiğini söyledi. Akciğerimde hava kisti olup normal ya da sezaryen doğum yapan var mı? Gebelikte akciğer kapasitesi azaldığından dolayı normalde de nefes darlığı yaşıyordum. Henüz 15 haftalık hamileyim ileri zamanlarda çok sıkıntı Yaşar mıyım? Yaşayanlar varsa bilgi almak isterim. Şimdiden teşekkürler