Her erkek ismi olan bölüme yazıyorum. Benim de oğlum olacak inşalah. İlk oğlum Yiğit şimdi inşallah Yağız olsun istiyorum eşim Efe ismini istiyor. Henüz kimse galip gelmedi 😂yiğitin adını eşim ilk tanıştığımızda demişti. Seninle evleneceğiz bir oğlumuz olacak adı Yiğit olacak demişti