Rabia344 Saatte 1 gelmeye başladı. Adet sancısı gibi sancı geliyor. 31. Haftamdayım. Sizce bu sancıyı ne kadar sıkla takip etmem gerekiyor? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
hulyagks Rabia344 hasta eye git simdi doğarsa küveste kalır. İlaçla uzatsınlar zamanı . Bnde de olmustu 2 aydır ilaçla durdu bebiş