Ben Çınarlı ya gidiyordum bir kaç defadır tepeciğe gidiyorum. Çok fazla tahlil yapıyorlar araştırma olduğu için.Özelde bu tahlillerin altından kalkılacak gibi değil.Ama malesef tepecik ziyaretçi saati dışında babayı bebeği göstermek için dahi almıyor.Bir de ben yanımda eşim kalsın çok istiyorum