Nesrin5858 Birvera ben iki isim istiyorum normalde eşim tek olsun diyor mihra buğlem Asel mihra falan düşünüyordum ama sadece mihra olacak şimdi
Busra5911 Kızımın adı Eylül İkra 🌸 ikinci bebeğimde kız onun isminide Zeynep Ada yada Ayliz düşünüyoruz 😊
sliya30 Banu1983 bende 4 yıl önce kızıma koyacaktım bu ismi koymadım rüyansa hayırlı bi isim gördüm ikili olarak koydum şimdi ikinci hamileliğim cinsiyet belli değil acaba ne koysam erkek buldum da kız çok zor yine rüyamda görsem keşke 🙈😂