Estrella prenses_annesiiii çok alakasız ama ben yıllar önce evli bile değilken rüyamda kızım vardı adı da aysimaydı asla duydugum da bir isin değil nasıl rüyada gördüm bilmem😂
prenses_annesiiii Estrella ya bende ilk hamile olduğumu hissettiğimden beri içimdekini Ahsen diye seviyorum kız olucak ve adını ahsen koycak diyordum ahsen ismi hiç aklımda bile yokken ama eşim istemiyor anlaşamadık bi türlü