Lamelif Kızlar normalde 16+6 haftalığım bebek ultrasonda 18+1 haftalık bebitom 🙈 Çok iştahlıyım hamurişi falan hepsini yiyorum benim gibi olanlar var mı 👼 Ama daha bebeğimi hissetmiyorum daha 😕
PoyEzMu Lamelif bende 30+3 cü haftayim bebeğim 31 haftalık bi hafta önde olması iyi yani daha onu hissetmene var ben bile 30 haftaya kadar öyle çok hissetmiyodum. 😊😊