Mervehorata92 bencede bekle bakalım. Belki döner. Genelde bu haftadan sonra çok zor dönmesi derler. Bebek büyüdüğü İçin pozisyon alacak alan bulamıyormuş. Hali ile doğum pozisyonu bu haftadan sonra imkansız bile derler. Ben inanmıyorum. Olacağı varsa olur. Umutlu olun derim. Bebişler nasıl gelmek istediklerine kendileri karar veriyor biliyorsunuz. Doğum pozisyonunda olmasına rağmen açılmayan rahim yüzünden sezeryan olanları gördüm. Rahim açılıyor mesela ama bebeğin kafası doğum kanalına girmediği için sezeryana dönenleri gördüm. İçinizi ferah tutun bence. Önemli olan sağlık hem sizin hem bebeğinizin. Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻