Merhaba,
Ömer Dai..Özel kliniği var.İyi ki gitmişim,gidiyorum hala 3. gebeliğim,ilk ikisi erken doğumdu farklı bi doktor tecrübemiz olmuştu🙄
Ömer bey,bu gebeliğimde tüm önlemleri aldı ve sürekli gözetim altındayız.. ilgili,harika bi doktor,tavsiye ederim.