Kızlar merhaba ,
9+3 hamileyim , 6. HaftamAn itibaren ne iştahım var ne birşeyim , tek beslenebildiğim şeyler çorba ve salata , meyve sebze bunlar . Yumurta et tavuk tarzı asla yiyemiyorum , düşüncesi bile miğdemi bulandırıyor . Doktor prilam verdi , içtiğim de bile miğdem bulanıyor , dün gece içmedim miğdem ağzımda geziyordum bugün ve sonunda olan oldu . O kadar kötüyüm ki içtiğim su bile miğdemi bulandırıyor . Bu durumu yaşayanlar oldu mu ? Nasıl geçti , neler yapabilirim ?